“We staan open voor innovaties zolang er niks verandert”.
Omdat het onze missie bij Flash is om standaarden te zetten op het gebied van schoonmaken, stellen we vraagtekens bij de status quo, en dat horen we dan ook vaak.
Hoe komt het dat sommige mensen meer dan een dag in de rij staan voor de Apple Store om de nieuwste dure iPhone te kopen? En tegelijkertijd maken mensen in de schoonmaakbranche nog steeds schoon met een textielmop of -doek, die vuil creëert en verspreidt in plaats van verwijdert?
Wanneer we een innovatie, zoals bijvoorbeeld de WET2GO-dweil, aan onze klanten introduceren, zijn er twee mogelijke reacties:
- Ze zijn enthousiast en willen graag meer weten over de voordelen
- Ze beginnen te vragen naar de prijs of andere mogelijke negatieve effecten voordat ze zelfs maar van het product en de voordelen hebben gehoord.
Als we inzoomen op klanten met type 2. Dit noemen we het tegenhoudmechanisme. Is dit omdat het product echt te duur is? Nee. Is het omdat ze zo bezorgd zijn over andere mogelijke negatieve effecten? Ook nee. Meestal komt dit omdat deze klanten niet zo open staan voor innovatie.
Tegenwoordig beweert bijna elk bedrijf innovatief te zijn. Openheid voor innovatie kun je volgens ons het beste testen door de volgende vragen te stellen:
- Ben je bereid om te veranderen en een risico te nemen?
- Ben je bereid om los te laten?
- Ben je bereid het onbekende te ontdekken?
- Kijkt u naar het rendement op de lange termijn in plaats van naar de quick win?
Als je alle vragen met ‘ja’ beantwoordt, mag je jezelf een early innovator noemen. Dan hebben we onze baanbrekende innovatie speciaal voor jou ontworpen. Graag nodigen wij u uit om een afspraak met ons te maken voor de Interclean op 10 t/m 13 mei in Amsterdam.
Neem contact met ons op via +31 412 756930 of info@flash.nl. Wil je updates ontvangen over deze spectaculaire innovatie? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief of volg onze LinkedIn-pagina. Aanmelden voor de Interclean kan via: https://www.Intercleanshow.com/amsterdam/register/